Visitors since February 12th, 2007

Free Site Counters
Free Site Counters

Holyfighter - vuk samotnjak

13.04.2007., petak

Žaljenje

... ili što sam napravio, a sada mi je žao?
Srećom, ništa. Barem se ne mogu sjetiti da sam napravio nešto zbog čega sada žalim. Ali ima mnogo toga što NISAM napravio i sada zbog toga žalim. Da mi netko ponudi da ponovo proživim svoj život, ali i da mogu sačuvati bar neke spoznaje iz ovoga, sigurno bih živio drugačije.
Neću ići u konkretne primjere, kritizirao bih svoj pristup životu koji nije usklađen s današnjim vrijednostima.
Na primjer:
- ako ti se prilika pruži, prihvati ju; nemoj prosuđivati jesi li spreman, jesi li dorastao, ukratko nemoj mudrovati, nego kreni i neka praksa kaže jesam li kompetentan ili ne
- ako prilike nema, potraži ju; nemoj čekati misleći da će se sudbina pobrinuti sama od sebe, sudbini treba dati znak da si spreman brinuti se o sebi
- ako prilika ni tada ne dolazi, stvori ju; pravo značenje ove misli ni sam ne razumijem, jer do sada nisam sam sebi stvorio priliku, ali nadam se da jednog dana hoću
- ne prosuđuj druge; kao što se prva crtica odnosi na vlastite sposobnosti, ova se odnosi na tuđe. Neka svatko pokaže jel sposoban, jel zna, jel može, neka pokaže svoje moralno i etičko lice, tko sam ja da o tebi sudim, što znam o ljudima i pogotovo o tebi da bih stvarao pretpostavke
- ... mogao bih još mudrovati, ali prešao bih na najbitniju crticu
- SLIJEDI SVOJE SNOVE; tu ne mislim doslovno da spavaš, pa kad se probudiš da tražiš po sanjarici što da radiš. Mislim, ako si htio biti vatrogasac, budi vatrogasac, ako si htjela biti medicinska sestra, budi medicinska sestra. Ako želiš biti policajac, budi policajac i radi taj posao ČASNO. Budi PONOSAN. Ako želiš otići u Thailand, otiđi u Thailand i treniraj tamo tjedan dana i vrati se. Taj tjedan će ti značiti više nego šest mjeseci treninga ovdje, ne zbog toga što ćeš naučiti, nego zbog snova koje ćeš ispuniti.

ŽAO MI JE.
Žao mi je što te nisam zagrlio, poljubio i volio kao muškarac, mislio sam da .... htio sam ti biti ... a sada smo beskonačno daleko.
Žao mi je što nisam sam odlučio o svom školovanju, nego sam slušao roditelje o tome kako se i gdje školovati, a sada sam mogao biti ...
Žao mi je što nisam otišao u ... nego sam slušao svoje racionalno, iako sam mogao poginuti ili ostati invalid.
Žao mi je što nakon ... nisam otišao u ... pa makar na 6 mjeseci, nego sam prihvatio kročiti sigurnim putem.
Žao mi je što nisam otišao na Thailand, pa makar na tjedan dana, makar na jedan trening, pa da mi godine treninga imaju bar jedno egzotično iskustvo.
Žao mi je što nisam posjetio Afriku, Južnu Ameriku, Australiju, Aziju, sva ona mjesta koja me privlače.
Žao mi je što se više ne bavim tobom kad se vratim s posla, nego i dalje ostajem mislima na poslu, a predajem ti samo umorno tijelo i povremena uključenja svijesnosti, uz nerijetka neprikladna ponašanja.
Žao mi je što nisam više bezbrižan, zaigran, opušten, spontan,...
Žao mi je što vjerojatno sve ove spoznaje neće promjeniti ništa u mom ponašanju, nego ću i dalje biti pouzdan, savjestan, točan, racionalan, sputan, NESRETAN.

- 08:55 - Komentari (5) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (22)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (21)
Veljača 2009 (23)
Siječanj 2009 (16)
Prosinac 2008 (27)
Studeni 2008 (26)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (24)
Veljača 2007 (25)
Siječanj 2007 (17)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj pogled na život i okruženje

Strong body, strong mind, the rest will follow.
Keep your blood clean, keep your body lean.


vuk.gavran (at) gmail.com
<$NaslovBoxa$>
<$TekstBoxa$>
CURRENT MOON